Emprendre en temps de crisi

Tirar endavant un negoci propi és una solució per als que estan a l'atur? O emprenen més els que ja tenen feina? La gran majoria de noves empreses són tecnològiques? A pesar de la crisi, a Catalunya augmenta el nombre de persones que s'arrisquen a crear un negoci. Son algunes de les preguntes que respon el programa Valor Afegit.

La Barcelona School of Management aposta pel foment de l’emprenedoria entre els joves universitaris mitjançant el Master of Science in Entrepreneurship and Innovation, un programa dirigit a universitaris que s'acabin de graduar en enginyeria, ciències o arts i disseny que vulguin convertir-se en experts en direcció capaços d'encetar nous reptes a partir de la innovació, ja sigui en una empresa existent o creant-ne una de nova.