Els participants del Màster universitari en Negocis Internacionals. International Business visiten el Port de Barcelona

El passat 16 d’abril del 2013 els participants de l’actual edició del Màster universitari en Negocis Internacionals. International Business van realitzar una visita al Port de Barcelona, en el marc del mòdul del Màster “Logística i Transport”.

En la visita van poder aprendre sobre el funcionament de les operacions d’importació i exportació des del punt de vista del transport internacional i les duanes.

Entre d’altres activitats, els participants van poder conèixer de primera mà com es realitza l’operativa de càrrega – descàrrega, el reconeixement físic de mercaderies en scanner de contenidors i la realització de connexions viàries i ferroviàries.