Els màsters de la Barcelona School of Management i de l’IDEC entre els millors del món al rànquing Eduniversal

La Barcelona School of Management i l’IDEC han estat reconegudes per Eduniversal Masters Ranking entre les 1.000 millors escoles de negoci del món. La Barcelona School of Management i l’IDEC han estat guardonades amb 3 palmes, que les caracteritzen com ”Excellent Business School” i indica que són institucions amb gran fortalesa dins l'àmbit nacional i amb vincles amb d'altres entitats internacionals.

L'Eduniversal Best Masters Ranking és l'únic rànquing que avalua els programes de les principals 1.000 business schools del món i no les institucions en si utilitzant criteris de mercat i d' enfocament als diferents sectors. Malgrat ser un rànquing molt nou, ja que es va crear al 2009, tant les escoles de negoci com publicacions internacionals tipus University World News se'n fan ressò.

Set dels màsters de la Barcelona School of Management i l’IDEC han estat inclosos en el top 100 mundial i dos s’han col·locat al top 50 d’Europa Occidental.

Rànquing Mundial

• Posició 8 – rànquing mundial, Categoria Gestió Esportiva
    Màster en Direcció i Gestió de l’Esport
  • Posició 21 – rànquing mundial, categoria E-Business
    Màster en Cercadors: Màrqueting i Posicionament. Modalitat online
  • Posició 32, rànquing mundial, categoria Gestió de la Salut
    Màster en Economia de la Salut i del Medicament. Modalitat online
  • Posició 48, rànquing mundial, categoria E-Buiness
    Màster en Màrqueting Directe i Digital
  • Posició 56, rànquing mundial, categoria Mercats Financers
    Màster en Mercats Financers
  • Posició 60, rànquing mundial, categoria Gestió Inmobiliaria
    Màster en Dret Immobiliari, Urbanístic i de l'Edificació (LL.M.)

Rànquing Europa Occidental

• Posició 39, rànquing Europa Occidental, categoria Comunicació
    Màster en Direcció de Comunicació
  • Posició 48, rànquing Europa Occidental, categoria Direcció de RRHH
    Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions

La classificació oficial d'Eduniversal és resultat de l'anàlisi d'un comitè Científic Internacional format per 11 membres, nou dels quals són experts independents representants de diferents parts del món.

Aquest comitè basa les seves decisions en tres principals criteris: (1) reputació del programa, (2) salari de les primeres feines dels graduats, i (3) la satisfacció dels estudiants.