Els estudiants de l’MSc in ICT Strategic Management comencen les seves pràctiques a les principals empreses TI de Barcelona.

Tal com dicta el pla d'estudis de l’MSc in ICT Strategic Management, en l'últim trimestre del màster els estudiants tenen la possibilitat de endinsar-se al món laboral realitzant pràctiques professionals d'entre 12 i 24 setmanes a importants empreses TIC de Barcelona.

Els estudiants d'aquest any han començat les seves pràctiques en empreses com Itnow! (projecte comú de La Caixa i IBM), la Unitat d'Estudis, Planificació i Avaluació de la UPF, Aggaros, Atos, Tempos 21, Abertis Telecom i Opentrends, entre d'altres.

Les pràctiques professionals de l’MSc in ICT Strategic Management són obligatòries per a tots els estudiants i representen una oportunitat única per posar en pràctica el coneixement adquirit durant el programa. "Aquesta experiència els serveix de gran ajuda a l'hora d'establir contactes amb els professionals del sector", explica l’Helena Ramalhinho, directora acadèmica de l’MSc in ICT Strategic Management. A més, mitjançant les pràctiques, la majoria d'estudiants té l'oportunitat de desenvolupar la tesi final del màster a l'empresa escollida.

Per a més informació, pots consultar els convenis de col·laboració amb empreses que ofereix l'edició actual de l’MSc in ICT Strategic Management.