Els estudiants dels Masters of Science celebren la cerimònia de final de curs

Els alumnes de l’Msc in ICT Strategic Management, MSc in International Business i Msc in Management van celebrar ahir al vespre la cerimònia de final de curs dels seus respectius màsters a l’Auditori del campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

L’acte va ser inaugurat pels Directors Acadèmics, que van lloar la tenacitat i el compromís dels estudiants d’enguany. Seguidament, els respectius delegats de classe van amenitzar la vetllada amb un divertit discurs sobre els seus companys i l’excel·lent treball aconseguit entre tots.

La Prof. Ana Valenzuela, Degana de la Barcelona School of Management va concloure amb un emotiu discurs en el qual va al·ludir a les tres premisses que defineixen la Barcelona School of Management: cooperació, creativitat i creixement. A continuació, els alumnes van rebre un document acreditatiu de participació al màster. L’acte va finalitzar amb una copa de cava entre professors i alumnes tot corroborant l’ambient proper i distès que va acompanyar tota la cerimònia.

"La diversitat de perfils de la UPF m'ha proporcionat una valuosa experiència, una experiència que estic convençut serà de vital importància en els meus futurs projectes. Segur que els vincles que he forjat durant aquest temps aquí perduraran durant anys", declarava Manuel Aladin, estudiant de l’MSc in International Business, programa ofert en col·laboració amb l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

Els Msc Programmes, màsters oficials full time oferts en anglès, proporcionen una completa oferta formativa en el camp de l’empresa des d’una perspectiva eminentment analítica, tot fomentant la pràctica i l'intercanvi d'opinions, experiències i coneixements en l'àmbit internacional.