El alumnes del MSc in International Business visiten la fàbrica de COVIDES

Els alumnes de l’MSc in International Business, programa ofert conjuntament entre la Barcelona School of Management i ESCI, van visitar la setmana passada les instal·lacions de la planta de producció COVIDES Vinyes i Cellers a St. Sadurní d’Anoia (Barcelona). COVIDES Vinyes i Cellers és una cooperativa capdavantera en producció de vi a Catalunya, amb una collita anual d’uns 24.000.000 kg de raïm. Les seves infraestructures, que destaquen per la seva eficiència i modernitat, han estat reconegudes a nivell internacional.

Els alumnes van rebre la benvinguda del Director General, Ricard Gil, i del Responsable de Vendes Internacionals. Junts van mostrar als alumnes el procediment d’elaboració del vi mentre els explicaven el procés d’internacionalització de l’empresa. De fet, en els últims anys, COVIDES Vinyes i Cellers ha augmentat l’exportació dels seus productes a més de 30 països.

Mercè Roca, Directora de l’MSc in International Business declarava: “Aquest tipus de visites serveixen perquè els nostres estudiants vegin en primera persona com una companyia local pot aconseguir èxit també a nivell internacional. Això els ajuda a desenvolupar una visió pràctica dels conceptes estudiats al programa”.

Després d’aquesta visita, el alumnes del màster han viatjat a Polònia en el marc de l’International Business Trip, una estada d’una setmana a l’estranger inclosa al programa durant la qual els alumnes han explorat els diversos mercats internacionals del país.