Els alumnes del MSc in International Business viatgen a Polònia per celebrar el final del programa

Els alumnes de l’MSc in International Business, programa ofert conjuntament entre la Barcelona School of Management i ESCI, han tingut l’oportunitat de gaudir de l’última activitat conjunta inclosa en el seu programa: l’International Business Trip, un viatge d’una setmana a Polònia per explorar el panorama internacional de les empreses del país.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració conjunta d’ACC1Ó, ESCI i la Barcelona School of Management. ACC1Ó és una agència governamental per la competitivitat de l’empresa i el seu objectiu és promoure el desenvolupament tant industrial com corporatiu a un nivell nacional i internacional. Actualment compta amb una xarxa de 34 oficines arreu del món.

ACC1Ó va presentar el full de ruta del viatge als estudiants del MSc in International Business a través d’una videoconferència en directe amb les oficines de Varsòvia. De fet, entre el 24 i el 29 de juny, els estudiants del MSc in International Business han visitat algunes de les seus empresarials poloneses més importants com Philipp Morris, l’escola de Futbol Club Barcelona i el parc empresarial conegut com a Zona Econòmica Especial (Special Economic Zone). Així mateix, els alumnes van aprofitar l’oportunitat per visitar les escoles de negocis internacionals més prestigioses de Polònia. L’equip d’ACC1Ó a Varsòvia va acompanyar-los en tot moment per ajudar-los a identificar oportunitats de networking.

Cada any, l’MSc in International Business inclou un viatge d’una setmana a un país diferent durant el qual els estudiants tenen l’oportunitat d’observar de ben a prop les estratègies internacionals que s’implementen a les empreses estrangeres.