Els alumnes del Màster en Negocis Internacionals visiten Praga en la seva setmana acadèmica internacional.

Un any més, els participants del Màster en Negocis Internacionals. International Business. Especialització en Amèrica Llatina, Europa i Àsia han realitzat la setmana acadèmica internacional, que té per objectiu conèixer la realitat del negoci internacional a través de la realització d'un viatge acadèmic a una destinació fora de Barcelona.

En la present edició el destí escollit ha estat Praga, on els participants han gaudit d’un conjunt d'activitats destinades a aprofundir el seu coneixement sobre la situació econòmica de la República Txeca. Del 25 al 29 de març del 2012, els participants han assistit a un seguit de conferències on s'han tractat temes com:

• L’economia txeca i les relaciones comercials de Txèquia amb Espanya” a càrrec de José Alejandro Huerta Quintero, Conseller Econòmic i Comercial de l’Oficina Econòmica i Comercial de Espanya a Praga.
  • “Entrepreneurship in the Czech Republic”, a càrrec del Doctor Martin Lukes.
  • “Doing business in the Czech Republic”, a càrrec del Doctor Jana Prikrylova, SKODA Universidad.

A més d'aquestes conferències els alumnes van realitzar una visita a l’empresa d’automoció Skoda.

El Màster en Negocis Internacionals. International Business. Especialització en Amèrica Llatina, Europa i Àsia, dirigit per Carles Murillo i Manuel Cienfuegos, forma a professionals per a que puguin adaptar-se als reptes del mercat mundial. Els participants aprendran a analitzar el context empresarial i a identificar oportunitats de negoci i inversió en diferents entorns geogràfics.