Els alumnes del Màster Universitari en Negocis Internacionals viatgen a la República Txeca

Els alumnes del Màster Universitari en Negocis Internacionals van viatjar ahir 18 de maig a la República Txeca, destinació seleccionada en aquesta edició per realitzar la Setmana Acadèmica Internacional.

L'objectiu d'aquesta activitat és oferir a cada participant, una perspectiva dels negocis internacionals, incorporant un component d'internacionalització, a través de la realització d'un viatge acadèmic a una destinació fora de Barcelona.

Des del 18 fins al 23 de maig, els alumnes visitaran empreses del país i assistiran a conferències d'empresaris i experts en negocis internacionals. A continuació, oferim un resum de les activitats destacades de la Setmana Acadèmica Internacional:

Visita fàbrica SKODA
Conferència “Des del procés de compra fins a HPO (High Performance Organization)”.
A càrrec del professor Jiri Jira, top manager i consultor a SKODA.
Conferència “Customer satisfaction in Automotive Industrie”.
A càrrec del Dr. Tomas Kind, professor de la facultat de negocis de la Universitat de Praga.
Visita a LAUFEN Cz s.r.o.

Conferència a càrrec del director de finances de Laufen.

Conferència “Màrqueting i Recursos Humans”.

Visita a l’IQAP Czech Sro
Conferència “Visió global sobre l'expansió Internacional”.
A càrrec de Marc Felter, director general d’IQAP Txèquia
Visita a Rubi Czech S.R.O
Conferència “Motius pels quals es van implantar a Txèquia”.
A càrrec Raúl Pérez, plant manager de Rubi Czech S.RO

Posteriorment, els alumnes realitzaran un informe sobre aquesta activitat que inclourà la valoració dels aspectes més rellevants de les empreses visitades i de les conferències. Aquest informe hauria de ser vàlid per presentar a una empresa interessada a iniciar relacions comercials o d'implantació de les seves activitats al centre i est d'Europa, basant-se en les entrevistes mantingudes amb els directius de les empreses visitades.