El videojoc 'The Librarian', premiat per l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Interactives

En el marc del Gamelab 2017, el passat dimecres 28 de juny es van donar a conèixer els guanyadors de la X edició dels Premis Nacionals de la Indústria del Videojoc, guardons que suposen el major reconeixement als treballs desenvolupats durant l'últim any per les empreses i professionals del sector, atorgats per l'Acadèmia Espanyola de les Arts i les Ciències Interactives.

Dins de la categoria de "Millor joc universitari", es va proclamar guanyador The Librarian, una proposta sorgida en el Màster en Creació de Videojocs de la UPF Barcelona School of Management i creada per alumnes del màster. Es tracta d'un joc d'aventures i acció amb la finalitat de protegir una biblioteca i els seus secrets.

Dream Hills, un altre videojoc sorgit del màster dirigit per Daniel Sánchez Crespo, també ha estat entre els videojocs nominats d'aquesta categoria a "Millor joc universitari", fet que representa que dos dels quatre finalistes han estat equips d'estudiants del programa de la UPF Barcelona School of Management.

Dream Hills