El Ranking Eduniversal reconeix l’IDEC-UPF i la Barcelona School of Management entre les millors escoles de negocis del món

L'IDEC-UPF i la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra han estat reconegudes per l’Eduniversal Worldwide Business Schools Ranking 2013 entre les 1.000 millors escoles de negocis del món. Aquest ranking anual va ser publicat el passat 22 d’octubre de 2013 i es pot consultar a la web: Eduniversal Ranking (http://www.eduniversal-ranking.com/search/index)

L'IDEC-UPF i la Barcelona School of Management han tornat aquest any a estar guardonades amb 3 Palms, situant-se en la posició número 1 d’aquesta categoria, fet que els hi dona el reconeixement d’ ”Excellent Business School”. Aquest reconeixement indica que són institucions amb gran fortalesa dins l'àmbit nacional i amb vincles amb d'altres entitats internacionals.

La classificació oficial d'EDUNIVERSAL és resultat de l’enquesta 2013 del Deans’ Vote Survey formulada als degans de les escoles de negocis i el posterior anàlisi d'un comitè Científic Internacional format per nou experts independents representants de diferents parts del món.

Fins a 22 institucions educatives representen a Espanya en aquesta classificació, reflexades amb les Palms Eduniversal (de 1 a 5 Palms).

Què és Eduniversal?

Amb seu a París, Eduniversal és un rànquing mundial i agència de qualificació especialitzada en l'educació superior. Creada el 1994, la companyia és coneguda com AMG a França i Eduniversal a la resta del món. Ofereix el rànquing anual de les 1.000 millors escoles de negocis a 154 països i el rànquing dels 4000 millors Màsters i els programes de MBA en 30 especialitats de tot el món (www.best-masters.com).

A més ofereix una plataforma d'informació per als estudiants que els permet prendre la decisió correcta en l'elecció dels seus futurs estudis arreu del món.

La selecció oficial d’Eduniversal

El Sistema d'Avaluació Eduniversal (EEE) és un sistema de classificació i qualificació que comprèn 9 zones geogràfiques, 154 països i representa la influència internacional de la reputació i la qualitat dels programes de les Escoles de Negocis. A més, l'Estratègia Europea d'Ocupació comprova les acreditacions de les escoles, la pertinença a les associacions internacionals d'acreditació i altres resultats de la classificació internacional i nacional. Aquests criteris són considerats per l'Estratègia Europea d'Ocupació per tal d'obtenir la Selecció Oficial de les millors escoles de negocis en el món.