El ranking Eduniversal reconeix als másters de la Barcelona School of Management entre els millors del món

L'IDEC i la Barcelona School of Management han estat reconegudes pel Eduniversal Masters Ranking entre les 1,000 millors escoles de negoci del món. Aquest ranking anual va ser publicat el passat 24 de desembre del 2011 i es pot consultar a la web: www.best-masters.com

L'Eduniversal Best Masters Ranking es l'únic ranking que avalua els programes de les principals 1.000 business schools del món i no les institucions en si utilitzant criteris de mercat i d' enfocament als diferents sectors. Malgrat ser un ranking molt nou, ja que es va crear al 2009, tant les escoles de negoci com publicacions internacionals tipus University World News se'n fan ressò.

La classificació oficial d'EDUNIVERSAL és resultat de l'anàlisi d'un comitè Científic Internacional format per 11 membres, nou dels quals són experts independents representants de diferents parts del món.

Aquest comitè basa les seves decisions en tres principals criteris: (1) reputació del programa, (2) salari de les primeres feines dels graduats, i (3) la satisfacció dels estudiants.

El comitè atorga, a més, d'1 a 5 “palms” a cada institució para indicar el nivell de reputació internacional de la institució acadèmica.

L'IDEC i la Barcelona School of Management han estat guardonades amb 3 palms, que les caracterizen com ”Excellent Business School” i indica que són institucions amb gran fortalesa dins l'àmbit nacional i amb vincles amb d'altres entitats internacionals. A més han col·locat a la institució a la posició 202 del ranking d'entitats del món amb tres palms.

Quatre dels màsters de la Barcelona School of Management han estat inclosos al top 100 dels millors màsters a nivell mundial en les seves categories i un altre al top 50 de l'Europa Occidental.

• Posició 52 – ranking mundial categoria E-business :
    Máster en Marketing Directo y Digital l
  • Posició 49 – ranking Europa Occidental, categoria Gestió Recursos Humans:
    Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions
  • Posició 9 – ranking mundial, categoria Gestió ESportiva
    Màster en Direcció i Gestió de l'Esport
  • Posició 59 – ranking mundial categoria Mercats Financers:
    Màster en Mercats Financers
  • Posició 33 – ranking mundial, categoria Gestió de la Salud
    Màster Universitari en Economia de la Salut i del Medicament. Modalitat online (edició en castellà )