El que no es diu a Kosovo, Vicenç Navarro

El director del Màster en Polítiques Públiques i Socials, explica com Kosovo ha estat punt de referència i inspiració per forces secessionistes nacionalistes a Espanya. A l'article publicat el 14 de març de 2011 al diari El Triangle, descriu com Kosovo, gràcies al suport dels EUA, al Govern Blair i a un gran nombre de països de la UE; ha aconseguit la independència.

Al seu article, el Catedràtic d'universitat de Ciència Política i de l'Administració del departament de Ciències Polítiques i Socials de la UPF destaca que ?quan s'aprofundeix una mica es veu una realitat surrealista?. Segons el seu article, ?diversos periodistes han anat documentant fets que mostren les connexions del lideratge de Kosovo amb, no solament el tràfic de drogues, sinó també el d'òrgans obtinguts de presoners de guerra serbis per l'exèrcit d'alliberament?.

Vicenç Navarro és Catedràtic de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra. És també professor de Polítiques Públiques a la Johns Hopkins University (Baltimore, EUA), on ha impartit docència al llarg de 35 anys. Dirigeix el Màster en Polítiques Públiques i Socials impartit conjuntament per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i la Johns Hopkins University. Dirigeix també l'Observatori Social d'Espanya.

Per acabar de llegir la noticia sobre la situació del que no es diu de Kosovo, podeu clicar aquí (article en castellà).