El Programa Primera Exportación, premi a la Responsabilitat Social Empresarial

El passat mes de desembre la Fundació Gas Natural va ser distingida pel municipi de Morón (Argentina) per la implementació de Bones Pràctiques en Responsabilitat Social Empresarial en el marc del Programa Primera Exportación.

L'acte va tenir lloc a la sala Mariano Moreno del Palau Municipal de Morón amb la presència de representants del sector empresarial i entitats vinculades amb l'activitat econòmica en general.

El Programa Primera Exportación ha estat a l'avantguarda des dels seus inicis, fa 10 anys en matèria de la implementació d'una política de responsabilitat social empresarial sustentable, fet que s'ha reflectit amb aquest premi.

L'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i el Programa Primera Exportación

Del 27 de setembre a l'1 d'octubre del 2010 a Barcelona (Espanya), la Fundación Gas Natural, a través del seu Programa Primera Exportación, va convocar vint beques d'estudi i negocis per a la capacitació en negocis internacionals. Les vint beques van consistir en la participació en un curs de nivell de Postgrau en Negocis Internacionals d'una setmana de durada a l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Com a complement de la capacitació, es van organitzar reunions de negocis entre empresaris argentins i empresaris espanyols interessats en els seus productes i/o serveis. La convocatòria va estar oberta a totes les pimes de qualsevol àmbit ubicades a la República Argentina.

El Programa Primera Exportación assessora gratuïtament a les empreses Pymes que desitgin començar a exportar. Per informar-se faci clic a: www.primeraexportacion.com.ar