El Postgrau en Locució en Ràdio i TV, pioner a Espanya en el seu àmbit

Ahir 20 de març, El Economista va publicar un estudi sobre l’aprenentatge i el domini de la veu, en què ha participat Emma Rodero, vicerectora d’Estudiants de la Universitat Pompeu Fabra i directora del Programa de postgrau de Locució en Ràdio i TV de l’IDEC- UPF.

Segons Emma Rodero les característiques necessàries per dominar la veu són entrenament de la tècnica vocal i el domini de la prosòdia. Per poder dur a terme l’estudi, Rodero ha analitzat els discursos dels polítics de l’actualitat a Espanya i la conclusió és que els nostres polítics no saben dominar la seva veu.

El Programa de postgrau de Locució en Ràdio i TV, pioner a l’estat espanyol en el seu àmbit, arriba enguany a la seva sisena edició. El programa persegueix aconseguir una adequada tècnica vocal per a la millora del rendiment i l’expressivitat de la veu i conèixer i adquirir destresa en el control de la prosòdia: entonació, accent i ritme.

Podeu llegir el reportatge complet aquí (en castellà).