El Postgrau en Gestió Clínica celebra a Madrid la seva quarta edició

El Diploma de postgrau en Gestió Clínica, que organitzen la Fundació Gaspar Casal i la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra, aviat començarà a Madrid la seva quarta edició. Encara queden algunes places per a aquesta convocatòria, que ha reduït el seu preu més d'un 25 % respecte a anys anteriors. A aquest descompte se suma la possibilitat d'aconseguir una de les Beques d'Excel·lència que són atorgades .

El programa, que començarà el proper 13 de desembre, està orientat principalment a facilitar la direcció integrada de la gestió i la clínica en les organitzacions sanitàries, posant l'accent en les reformes en curs en nombroses Comunitats Autònomes, dirigides a millorar la productivitat i aconseguir una major competitivitat entre centres.

El Diploma està dirigit a professionals clínics de centres sanitaris que necessitin ampliar coneixements i competències de gestió, a més de completar el seu perfil acadèmic directiu. El component pràctic és fonamental en aquest postgrau, que inclou casos per al seu treball en petits grups, exercicis de role-playing i tallers pràctics.