El postgrau de l’IDEC dirigit per Sergi Jordà participa al cicle de concerts Phonos

El  passat 27 de setembre es van presentar els projectes finals del Programa de postgrau de Tecnologia i Tècnica de la Producció Musical en el marc del cicle de concerts organitzat pel projecte Phonos, una iniciativa del Grup d'Investigació en Tecnologia Musical de la Universitat Pompeu Fabra en col·laboració amb la Fundació Phonos.

Els estudiants del programa van mostrar els seus projectes finals: nous instruments dissenyats i construïts per ells mateixos que permeten diferents experiències musicals interactives. Durant la presentació hi va haver també diferents performances per taules musicals interactives.

El postgrau se centra en el disseny de nous sistemes per a la creació musical en viu amb dispositius digitals. El postgrau, pioner en aquest camp, està dirigit per Sergi Jordà, investigador del Grup de Recerca en Tecnologia Musical i creador de la Reactable, un instrument musical electrònic basat en una interfície tangible, que transforma la música en una experiència tangible i visual.

Més informació aquí