El nostre objectiu és posar tota l’excel·lència investigadora de la Universitat Pompeu Fabra al servei dels estudiants de Gestió Empresarial

El diari Expansión va entrevistar el passat 21 de febrer a l'Ana Valenzuela, degana de la Barcelona School of Management.

En l'entrevista la degana parla de la creació de la Barcelona School of Management, que té per objectiu formar els nous gestors del segle XXI, incorporant els nous paradigmes de les ciències econòmiques i socials per a fomentar la innovació, maximitzar l'impacte en la pràctica empresarial i cultivar la relació amb la societat. Tot això es porta a terme comptant amb la base investigadora i docent del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, de reconegut prestigi internacional.

Pots llegir l'entrevista completa aquí.