El Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials, 3er en el rànquing de 'El Mundo'

El Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha aconseguit el tercer lloc en la categoria Ciències Polítiques i de l’Administració en la novena edició del Rànquing del diari El Mundo 2011-2012. El Rànquing 250 s’ha publicat el 20 de juny en un especial dedicat a la formació de postgrau.

La selecció dels 250 màsters s'ha realitzat d'acord a 26 criteris de qualitat basats en la demanda del programa, les avantatges a nivell de recursos humans que s'ofereixen als participants, el pla d'estudis, els resultats dels participants i els mitjans materials que posen a l'abast dels seus alumnes. Així mateix s'ha comptat amb l'opinió de més de 500 docents, empreses col·laboradores i antics alumnes.

El Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials, dirigit per Vicenç Navarro, forma professionals capaços de dissenyar, gestionar, administrar, planificar i avaluar polítiques públiques per millorar la qualitat de vida i el benestar social de la població. Aquests professionals actuen a través d'agències, programes i institucions de l'estat del benestar, així com a través de qualsevol altre autoritat social, pública o privada.

El rànquing de El Mundo també inclou el Màster en Direcció i Gestió de l’Esport de la Barcelona School of Management en la segona posició de la categoria màsters d’empresa especialitzats.