El Màster universitari en Negocis Internacionals participa a la trobada IMEX-IMPULS EXTERIOR

El Màster universitari en Negocis Internacionals. International Business participa en la present edició de la fira IMEX – IMPULS EXTERIOR que tindrà lloc a Barcelona els propers 24 i 25 d’octubre a El Palace (Gran Via de les Corts Catalanes 668). IMEX IMPULS EXTERIOR - Barcelona és la Trobada Empresarial de Negoci Internacional i un fòrum de reunió d’empresaris, dirigit a la petita i mitjana empresa immersa en el procés d’internacionalització.

L’objectiu principal d’IMPULS EXTERIOR - Barcelona és fomentar el negoci i la inversió internacional i contribuir activament al creixement de les empreses catalanes, a la millora de la seva competitivitat i a l’èxit de la seva expansió internacional, i per tal d’aconseguir-ho facilita el coneixement més ampli i més gran d’oportunitats de negoci en els mercats internacionals.

El màster estarà present amb un estand i el director del màster Carles Murillo moderarà una de les taules rodones que s’hi organitzaran.

Consulta la informació sobre aquesta trobada a la web d’IMEX IMPULS EXTERIOR.