El Màster universitari en Arts Digitals participarà en el Festival Mixtur

Beatriz Lorenzo, exalumna del Màster universitari en Arts Digitals presentarà el seu projecte Insensu al Festival Mixtur, festival de música electrònica que se celebrarà a Barcelona els propers 26 i 27 d'abril. El projecte, realitzat en el marc del màster, és una instal·lació audiovisual interactiva que reflexiona sobre la percepció, basada en el concepte de sinestèsia.

També s'exposaran en el festival les obres de l'artista Gabriel  Brncic, compositor i professor de l'esmentat màster.

El Màster Universitari en Arts Digitals, ofereix uns estudis sobre comunicació audiovisual i tecnologies digitals orientats a la formació d'autors —projectistes, guionistes, productors, dissenyadors i desenvolupadors de productes visuals, musicals i interactius multimèdia— amb un bon domini dels llenguatges i les tècniques.