El Màster en Documental de Creació arriba a la Berlinale

La directora catalana i exalumna del Màster en Documental de Creació Neus Ballús, estrena avui el seu primer llargmetratge documental La plaga a la Berlinale 2013, una pel·lícula d'històries creuades, que ofereix un sorprenent retrat de la vida a la perifèria de Barcelona. Els protagonistes no són actors, sinó que s'interpreten a sí mateixos, després d'un treball conjunt amb la directora de més de quatre anys. Aquest llarg procés li ha servit a Ballús per mostrar la incertesa i l'esperit de rebel·lia que caracteritza l'Espanya de la crisi.

La Plaga, produïda per El Kinògraf (Catalunya), en coproducció amb Televisió de Catalunya i en associació amb Art France, compta amb el suport del Màster en Documental de Creació i la Berlinale Talent Campus.

Més informació aquí.