El Màster en Direcció i Gestió de l’Esport, 4art. al rànquing de 'El Mundo'

El Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de la Barcelona School of Management ha aconseguit el quart lloc en la categoria de màsters d’empresa especialitzats seleccionats per la desena edició del rànquing del diari El Mundo 2011-2012. El Rànquing 250 es va publicar el passat juny en un especial dedicat a la formació de postgrau.

La selecció dels 250 màsters s'ha realitzat d'acord a 26 criteris de qualitat basats en la demanda del programa, les avantatges a nivell de recursos humans que s'ofereixen als participants, el pla d'estudis, els resultats dels participants i els mitjans materials que posen a l'abast dels seus alumnes. Així mateix s'ha comptat amb l'opinió de més de 500 docents, empreses col·laboradores i antics alumnes.

El màster dirigit per Carles Murillo i Pere Solanellas arriba el proper octubre a la seva setena edició i s'ha dissenyat per transmetre els coneixements bàsics per al desenvolupament amb èxit de llocs directius i de gestió en qualsevol de les institucions, clubs, entitats i empreses relacionades amb l'esport. El màster també s’imparteix en modalitat online.

El rànquing de El Mundo també inclou el Màster Universitari en Polítiques Públiques de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra en la segona posició de la categoria Ciències Polítiques i de l’Administració.