El Màster en Creació Literària celebra la contínua i prolífica producció dels alumnes

El periodista argentí i exalumne del Màster en Creació Literària, Laureano Debat, acaba de publicar el seu primer llibre, Barcelona inconclusa, a l'editorial Candaya. Es tracta d'una excel·lent col·lecció de cròniques sobre la Ciutat Comtal, algunes d'elles ja publicades en prestigiosos mitjans d'Amèrica Llatina (com Clarín o Amfíbia), altres inèdites. Laureano Debat pertany a la mateixa promoció que Javier López Menacho, autor de Yo, precari (Libros del Lince), i de Carles Chacón, que després d'acabar el màster ha optat per l'escriptura de cançons i ara és el vocalista i líder del grup de música Coriolà.

Més de cent exalumnes del Màster en Creació Literària han vist editades les seves obres. Dos dels de l'última edició, els peruans Joseph Zárate i Rosa Chávez, de fet, ja han signat contractes de publicació dels llibres que resultaran dels seus treballs de final de màster.