El Màster en Documental de Creació de l'IDEC i TVE signen un conveni de col·laboració

El passat 15 de febrer es va signar un conveni de col·laboració entre el Màster en Documental de Creació de l?IDEC i Televisió Española. Pau Verrié, director general de l?IDEC, i Jordi Balló, director del Màster en Documental de Creació, juntament amb Jaume Boix, director de Televisió Española, van ser els representants d?ambdues entitats. La notícia va sortir el mateix dia als informatius de TVE.

El màster, que des de l?inici ha comptat amb la participació del CANAL + per a la realització dels tres films que impulsa en cada una de les seves edicions, amplia així els seus acords amb la televisió.

Televisió Española va manifestar la seva confiança en el programa i el seu desig de col·laborar en el projecte participant en la producció d?aquests tres documentals a partir de la sisena edició que començarà el gener del 2008, i per al període de dues edicions prorrogables. Canal +, per la seva banda, mantenint el seu vincle amb el màster, va oferir el 19 d?abril una nit temàtica dedicada a Joaquim Jordà, amb la projecció de dos dels seus dos films realitzats en el marc del màster amb la participació dels seus alumnes, Mones com la Becky i De nens.