El Màster en Direcció i Gestió de l'Esport participa al 'Torneig Internacional Futbol 7'

El passat dissabte 22 de gener va tenir lloc el "Torneig Internacional Futbol 7 Sant Cugat 12 hores", en el que va participar l'equip anomenat "IDEC Internacional" format per participants del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport.

L'equip va fer un bon resultat, ja que després d'onze partits, es va classificar per a la final, fent així honor als colors de l´IDEC -Universitat Pompeu Fabra , que portava en les seves samarretes.

Integrants IDEC Internacional

Fernando Ardila Acosta

Simon Davies Henry

Josep Garcia Vidal

Alberto Martín Magret

Luis Ruedas Retuerto

Francisco Torrens Puig

Diego Valdés Rendón

Rodrigo Yavarone Antelo

El Màster en Direcció i Gestió de l'Esport revisa els aspectes funcionals de l'empresa i s'endinsa en els conceptes fonamentals de l'economia i el dret de l'esport i del patrocini. El programa també analitza amb profunditat la direcció i gestió d'empreses esportives, la organització d'esdeveniments i la gestió de clubs i fundacions.

El programa es dirigeix a titulats universitaris, professionals, esportistes i a tothom qui vulgui orientar la seva activitat professional fins a l'àmbit de l'esport, així com a sectors relacionats, com el de la cultura, el turisme i/o l'entreteniment.