El Funambulista viatja a Alemanya per formar part d'una exposició al centre d'art Edith-Russ-Haus

El Funambulista, projecte final de Màster Universitari en Arts Digitals, viatja a Alemanya per formar part d'una exposició al centre d'art Edith-Russ-Haus sig Medienkunst.

El projecte final de màster Funambulista d'Eva Domènech, amb la col·laboració del també alumne Tony Higuchi en el so, formarà part de l'exposició "Generation i.2 - Aesthetics of the Digital Art in the 21st Century", comissariada per Claudia Giannetti, al Edith-Russ-Haus a Alemanya.

Aquesta instal·lació, obra d'Eva Domènech, convida a l'usuari a ser un funambulista caminant sobre una barra d'equilibris que travessa regions inestables del món, reproduïdes a terra per Google Earth. Pretén així ser una exploració sobre la inestabilitat social, econòmica, política i moral del món en què vivim i la manera com interactuem amb ell.

El Funambulista, que ja va ser exposat al Sónar enguany, es podrà veure al centre Edith Russ Haus d’Alemanya del 15 de Novembre de 2013 al 16 febrer 2014.

Veure projecte: http://funambulistes.org/funambulista/