El FC Barcelona fitxa Daniel Vitali com a representant seu a l'Argentina

El FC Barcelona (FCB) posa en marxa un projecte de desenvolupament del futbol base a l?Argentina. Com a director general del projecte i representant seu a l?Argentina el Barça ha fitxat Daniel Vitali, president de l?Associació d?Antics Alumnes i representant de la UPF a l?Argentina.

Daniel Vitali és economista i té el títol de màster en Economia de la Salut i Gestió Sanitària per la Universitat Pompeu Fabra. Actualment és el director general adjunt de l?Hospital Ignacio Pirovano de Buenos Aires i imparteix docència a la Universitat de La Plata (Argentina) i a la Universitat Pompeu Fabra. Des de l?any 2003 és el president de l?Associació d?Antics Alumnes d?Argentina de l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra i secretari del Consejo Asesor de Argentina, en el qual participen les empreses col·laboradores de la Universitat Pompeu Fabra.

Aquest nomenament s?afegeix a la col·laboració amb el FCB dels professors de la UPF Xavier Sala-Martín i Carles Murillo com a president i secretari de la comissió econòmica estatutària.
Des de les pàgines de l?IDEC Notícies volem fer arribar a Daniel Vitali la nostra felicitació i desitjar-li els millors èxits en aquesta nova responsabilitat.