El Campus Gutenberg de la Comunicació i la Cultura Científica es consolida amb una segona edició

El passat 17 i 18 de setembre, el Campus de la Comunicació de la UPF va acollir el Campus Gutenberg de Comunicació i Cultura Científica, organitzat per l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, l’Observatori de la Comunicació Científica i l’Obra Social “la Caixa”, amb més de 350 participants. Tot un èxit.

Han estat unes intenses jornades de debats, microdiàlegs, research showrooms, business showrooms i espais de networking. Aquesta segona edició ha tingut com a novetat el Repte Gutenberg, que consistia en un concert amb sons científics, Els sons de la ciència, una iniciativa desenvolupada amb la col·laboració del grup de recerca de Tecnologia Musical (MTG) del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF, en el qual hi podia participar tothom que hi estigués interessat.

Vladimir de Semir, director del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra va anunciar a la cloenda que la tercera edició del Campus Gutenberg serà els dies 16 i 17 de setembre de 2013.