'El blanqueig és el crim perfecte': entrevista a Antoni Durán-Sindreu al programa Salvados de la Sexta

El passat 24 de novembre de 2013, Antoni Durán-Sindreu, director del Màster en Fiscalitat de la Barcelona School of Management, va explicar al programa Salvados de la Sexta, a l’episodi “Españoles por Suiza”, les tàctiques que s’utilitzen per blanquejar diners.

Antoni Durán-Sindreu va assegurar al presentador Jordi Évole que no aconsella als seus clients com blanquejar diners, perquè la seva activitat és “assessorar en el compliment de la llei i no l’incompliment”.

El director del Màster en Fiscalitat i professor associat de la Universitat Pompeu Fabra, va explicar també el què són les societats pantalla, que “són societats que es creen per evitar conèixer qui hi ha realment darrera, qui és el titular de la veritat”. Després d’un exemple, Jordi Évole pensa que el blanqueig és “el crim perfecte”, fet que corrobora Antoni Durán-Sindreu: “el blanqueig és pràcticament impossible de detectar”.

Pots veure l’entrevista completa aquí: