Els drons en el màrqueting i el model de negoci del FC Barcelona, a la Summer School 2016

• El programa d'estiu inclou 5 innovadors cursos centrats en l'adquisició de capacitats empresarials i tecnològiques

Aprendre les últimes tendències en cross-bussiness com l'ús de drons en el sector del màrqueting, els videojocs i els wereables com a valor afegit al client o les noves eines de Big Data per la presa de decisions. La tecnologia aplicada al negoci és un dels cinc cursos proposats per la UPF Barcelona School of Management en la seva Summer School 2016, el programa d'estudi intensiu, 100% en anglès i dirigit a estudiants graduats de tot el món, que es durà a terme del 4 al 15 de juliol a Barcelona. En aquest curs s'analitzarà els últims moviments del sector tecnològic en el món dels negocis com els drons, que estan començant a ser utilitzats pel lliurament de productes a clients, o els videojocs que irrompen amb força en la comunicació corporativa transmèdia.

Management esportiu

Un altre dels cursos oferts per la Summer School de la UPF Barcelona School of Management està enfocat a la gestió i direcció de l'esport, un curs on s'analitzarà el model de negoci del Futbol Club Barcelona i les oportunitats de l'economia esportiva. L'esport està avui entre els 10 principals negocis del món. Barcelona i els exemples del FC Barcelona i altres importants negocis ubicats a la ciutat són un referent a tot el món que la UPF Barcelona School of Management converteix en un valor més per a la seva escola d'estiu.

La UPF Barcelona School of Management és l'escola de management de la Universitat Pompeu Fabra, una de les millors universitats del món segons els principals rànkings internacionals. La seva Summer School ofereix aquest any aquests 5 innovadors cursos d'estiu centrats en l'adquisició de capacitats empresarials i tecnològiques:

La UPF Barcelona School of Management disposa de 100 places per a la seva Summer School 2016, una oportunitat per visitar Barcelona i estudiar en una de les millors universitats del món.

Més informació: http://www.barcelonaschoolofmanagement.upf.edu/ca/summer-school