Dos Màsters de la UPF Barcelona School of Management, presents al rànquing del diari “El Mundo”

Cinc màsters impartits per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i dos per la UPF Barcelona School of Management han estat inclosos en el rànquing “250 máster”, que publica anualment el diari El Mundo.

Aquesta llista, que inclou programes de postgrau i una guia d’MBAs, té com a objectiu donar a conèixer els títols més demandats, les sortides professionals i les universitats i escoles de negoci més prestigioses dins de l’àmbit de l’ensenyament superior a Espanya.

Per a la seva elaboració, el mitjà ha analitzat un miler de programes de postgrau pertanyents a 50 especialitats, de les quals s'han escollit les cinc millors institucions de l'Estat espanyol on s'imparteixen, xifra que suma un total de 250 màsters.

Per portar a terme aquesta classificació, s’ha comptat amb la col·laboració de prop de 750 experts, professors, estudiants, antics alumnes i empreses col·laboradores, que han fet la seva tasca analítica a partir d’un total de 25 criteris.

Entre els programes seleccionats, hi trobem el Màster universitari en Polítiques Públiques i Socials, dirigit per Vicenç Navarro en la categoria Ciències Polítiques i de l’Administració i el Màster en Direcció i Gestió de l’Esport, dins del grup de màsters especialitzats de l'àmbit d'Empresa.

De la UPF, s'inclouen també el màster en Salut Pública, impartit conjuntament entre la UPF i la UAB, el màster en Bioinformàtica per a les Ciències de la Salut (UPF-UB), el màster en Indústria Farmacèutica i Biotecnològica dins l’especialitat de Farmàcia de l’àmbit de Salut; el màster en Recerca Biomèdica, situat en l'especialitat “Biociències” de l’apartat de Ciència i Tecnologia i el màster en Gestió de la Immigració (especialitat “Família i integració” de l’àmbit de Ciències Socials).

Pàgines del rànquing que inclouen màsters de la UPF Barcelona School of Management i de la UPF

> Rànquing "250 máster" sencer