El documental Un Padre, de Víctor Forniés es projectarà al DOCS Barcelona

18 Mayo - 2017
  • Doccs Barcelona és un dels festivals internacionals de documental més importants del gènere.

Victor Forniés és alumne de la UPF Barcelona School of Management i director del documental Un Padre, ideat i desenvolupat en el Màster en Documental de Creació i en el Postgrau de Muntatge Audiovisual, respectivament. Dos anys de treball, d'esforços i passió que s'han vist atrets pels programadors del DOCS Barcelona.

El documental és un retrat íntim del pare del director del film, que busca entendre el silenci que ha marcat la seva relació. A través d'una veu personal, honesta i sensible, observem la complexitat emocional de les relacions pare-fill.

El festival, que enguany celebra dues dècades de la seva història, ha incrementat la seva secció oficial i amplia el palmarès. La secció oficial inclou 38 títols a competició, distribuïts en tres seccions: Panorama, una selecció dels documentals més recents i rellevants de l'escena internacional, Latitud, reservada a produccions d'Espanya, Portugal i Amèrica Llatina, i What the Doc?, una nova finestra a títols més experimentals.

El Documental Un Padre es podrà veure al CCCB dins la secció Latitud els dies 21 de maig a les 16:00h i el dia 27 de maig a les 18:00h.