Docmeeting Argentina col.labora amb el Postgrau en Producció Executiva de Documentals. Modalitat online.

L' IDEC-Universitat Pompeu Fabra i Docmeeting Argentina, han signat un acord de col·laboració en el marc del Programa de postgrau de Producció Executiva de Documentals. Modalitat online.

Organitzat conjuntament amb la productora Paral.lel 40, el programa proporciona la metodologia i les eines necessàries perquè els participants puguin obtenir èxit en la producció de documentals d'àmbit internacional. Aprofundeix en totes i cadascuna de les parts del procés de creació d'un documental: el desenvolupament (investigació, preguió, pressupost, finançament), la producció (guió, rodatge, muntatge, postproducció) i la distribució (exhibició,màrqueting, festivals). Al llarg del curs, els participants desenvoluparan el seu propi projecte, i amb l'objectiu de buscar finançament, tindran l'oportunitat de presentar-lo als diferents mercats internacionals dirigit a professionals.

La 5ª edició del Festival DOC Meeting Argentina es va celebrar els passats 22, 23 i 24 de setembre a Buenos Aires. Dedicat al gènere documental, facilita el contacte entre professionals de la indústria audiovisual, tant cinematogràfica com televisiva, d'àmbit nacional, regional i internacional. En Docmeeting , els professionals troben un espai pel desenvolupament de projectes en vies de producció; la creació d'un àmbit de discussió sobre diferents estratègies de coproducció, màrqueting i distribució del gènere, i sense dubte, un espai de negocis per a la comercialització de documentals acabats en formats molt diversos.