Debats UPF-Món: El repte de construir una Europa Àmplia

El proper dimecres 17 d’abril, se celebrarà el debat El repte de construir una Europa àmplia. El debat se celebra en el marc de la col·laboració de la UPF amb la Universitat Sant Petersburg d'Humanitats i Ciències Socials i s’emmarca en els Debats UPF Món.

Els Debats UPF Món són un cicle de conferències i debats que ens proposen una reflexió col·lectiva i multidisciplinària sobre els grans canvis socials, polítics i econòmics del nostre temps, en un món globalitzat i acceleradament canviant.

EL REPTE DE CONSTRUIR UNA EUROPA ÀMPLIA
Dimecres 17 d'abril, a les 18.00 hores
Auditori Campus Ciutadella (Ramon Trias Fargas, 25-27. Barcelona)
Cal confirmar l'assistència per aforament limitat: inscripció.

Inauguren i presenten:
Núria Basi
, presidenta del Consell Social de la UPF
Josep Joan Moreso, rector de la UPF
Alexander Zapesotsky, rector de la Universitat de Sant Petersburg d'Humanitats i Ciències Socials

Intervenen:
Igor Ivanov
, president del Consell rus de Relacions Internacionals i exministre de Relacions Exteriors de Rússia
Miguel Ángel Moratinos, exministre d'Afers Exteriors i de Cooperació d'Espanya
Dominique de Villepin, ex-primer ministre i exministre d'Afers Exteriors de França

Condueix i modera:
Juan Antonio March