Debat: “Dones i periodisme. Perquè el periodisme internacional no és només cosa d’homes”

Les periodistes Celia Cernadas (Catalunya Ràdio), Cristina Mas (Diari Ara), Isabel Galí i Sílvia Heras (TV3), quatre referents de la informació internacional, participaran com a ponents en el debat  “Dones i periodisme. Perquè el periodisme internacional no és només cosa d’homes”, que tindrà lloc el proper 10 de juny a l’auditori de l’UPF-IDEC, a Barcelona.

L’acte l’organitzen les vuit integrants del bloG Goldman Sachs is not an Aftershave, ex alumnes del Màster en Periodisme Polític Internacional de la Universitat Pompeu Fabra, amb la co·laboració de la direcció del màster. Les redactores d’aquest blog de política internacional, guanyador dels premis 20 Blogs com a Millor Blog de l’Any, faran la presentació oficial del seu projecte a Barcelona i moderaran el debat, acompanyades també del professor Christofer Tulloch.

Amb una llarga trajectòria en diferents mitjans, les quatre ponents brindaran la seva àmplia experiència en el camp del periodisme internacional i reflexionaran sobre la situació de la professió avui des del punt de vista de les dones que l’exerceixen. Després del debat es donarà pas a una ronda de preguntes.

L’acte es d’accés gratuït i tindrà lloc el dimarts 10 de juny a les 19h a l'auditori de l’UPF-IDEC (Institut d’Educació Continuada de la Universitat Pompeu Fabra), al Carrer Balmes número 132.