David Loscos, codirector del Programa de postgrau de Gestió d’Empreses en la Indústria de la Música, participa a Amplifica.3 a Xile

El passat 4 d’abril, David Loscos, codirector del Programa de postgrau de Gestió d’Empreses en la Indústria de la Música de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, va participar a AMPLIFICA.3, la primera trobada internacional per pensar i debatre sobre la indústria de la música a l’Amèrica Llatina. Convidat com a expert internacional pel Consejo Nacional de la Cultura y las Artes del govern de Xile, David Loscos va impartir una conferència sobre l’estratègia que Xile ha seguir per convertir-se en un país exportador de música els propers anys.

A la trobada, que es va celebrar els dies 4 i 5 d’abril, es van realitzar conferències, taules rodones i tallers en els quals van participar com a convidats músics, productors, managers i gestors, nacionals i internacionals.

El Programa de postgrau de Gestió d’Empreses en la Indústria de la Música de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, inicia el proper mes d’octubre la seva 10a. edició com a programa de referència per a l’aprenentatge integral del negoci de la música.