Daniel Sánchez Crespo crea el joc de llançament de la consola PS Vita per a Sony Computer

Daniel Sánchez Crespo, director del Màster en Creació de Videojocs , ha dissenyat des de la seva empresa Novarama un videojoc revolucionari creat per al llançament de la PS Vita , l'última novetat de Sony Computer.

Reality Fighters apropa més que mai el món real al món virtual. La principal diferència respecte als videojocs creats fins ara és que els herois són els jugadors mateixos. El jugador té la possibilitat de crear el seu propi personatge a partir d'una foto seva realitzada amb la càmera de la consola. En el joc existeixen 8 trilions de personatges, hi ha més personatges que habitants al planeta Terra. Prenent com a base la seva foto, el jugador pot triar convertir-se en personatges com ara Son Goku, el Senyor Miyagi, Mourinho, Guardiola, Messi…

Ara fa un any i mig, l'equip de Novarama va rebre una trucada des del Japó per anunciar-los que havien estat seleccionats per crear un dels jocs de sortida de la consola PS Vita.

Reality Fighters serà una de les referències per a aquest dispositiu que es presentarà en més de seixanta països. Sánchez Crespo apunta a La Vanguardia que és la primera vegada que publiquen al Japó i “ens fa una il·lusió tremenda. És com si jugues a futbol i vas al Camp Nou. El Japó és el lloc on més jocs es venen”.
Daniel Sánchez Crespo va fundar Novarama fa vuit anys en una petita sala de la UPF. Actualment , Novarama és un dels referents mundials del món del videojoc gràcies a la seva creativitat, innovació i esforç.
Creativitat, innovació i esforç són valors que també estan presents al Màster en Creació de Videojocs, un màster caracteritzat per un professorat de reconegut prestigi i experiència en el sector, així com pels èxits aconseguits pels alumnes:

• 15 videojocs publicats en el marc del màster

• 72% dels alumnes de la promoció 2010-2011 es van incorporar al mercat laboral

• 2 guanyadors a l' Independent Games Festival, San Francisco

• Galaxy Scraper
  • Last Dance

• 4 guanyadors a Artfutura, Barcelona

• Rennard
  • Galaxy Scraper
  • Granny Snatchers
  • Inopia

• 1 guanyador a Creanimax, Mèxic

• Tempo

Per a més informació:

• Vídeo Reality Fighters publicat a La Vanguardia .

• Vídeo Reality Fighters publicat a RTVE .