Tres curtmetratges del Màster en Animació, seleccionats al Mecal 2018

4 Abril - 2018
  • Les peces es van projectar el passat 23 de març en el curs del festival

Aazar, Delirium Danzanti i Hambriento, tres curtmetratges realitzats per alumnes del Màster Universitari en Animació, van ser seleccionats per participar en el concurs de peces d'animació d'escoles catalanes que s'organitza dins del Mecal 2018.

El Mecal és un festival de curtmetratges a nivell nacional i internacional que se celebra a Barcelona des de 1998. Dins del Mecal hi ha la categoria Plançó, un concurs de peces d'animació destinat a estudiants d'escoles de cinema o universitats catalanes on el públic escull el guanyador.

azaar

És en aquesta categoria on, el dia 23 de març, es van projectar els documentals Aazar, Delirium Danzanti i Hambriento, fets per alumnes del Màster Universitari d'Animació de la UPF Barcelona School of Management. Aazar, d'Alice Labourel, és un curt que tracta el drama de les migracions forçades i, especialment, l'impacte que provoquen en els nens.

delirium

Per la seva banda, Delirium Danzanti, de Heidi Valda, Sara Fort, Regina Insenser, Igula Portolés i Nohely Ybert narra una breu història d'amor que ens endinsa a la llegenda que envolta a dos personatges de la tradició boliviana, mentre que Hambriento, de Gianpierre Yovera, és una història de por on una jove s'enfronta a un monstre cegat per la seva gana.

hambriento

La presència dels curts realitzats per alumnes de la UPF Barcelona School of Management a festivals de prestigi com el Mecal posa de relleu la qualitat dels projectes que cada any realitzen en el decurs del Màster en Animació.