La UPF Barcelona School of Management formarà experts en exportació a Algèria

La UPF Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i la Cambra Algeriana de Comerç i d'Indústria (CACI), en col·laboració amb Gas Natural Fenosa, organitzen un Curs de Formació Especialitzat en Exportació Internacional a la ciutat d'Alger (Algèria). El curs, dissenyat i impartit per la UPF Barcelona School of Management, te per objectiu proporcionar als professionals algerians coneixements específics sobre el camp dels negocis i el comerç internacional a fi de reforçar la capacitat exportadora de les empreses algerianes i preparar-les per assumir els reptes de la política de comerç internacional en un àmbit multicultural.

El conveni de col·laboració s'ha signat a l'edifici Balmes, seu de la UPF de Barcelona School of Management, per part del director general de la CACI, el Sr. Mohammad Chami, la directora general de l'Institut d'Educació Contínua de la Univeristat Pompeu Fabra, Carme Martinell, i Manel Beguer, coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa.

Aquest curs s'emmarca dins de l’àmbit de col·laboració establerta entre les tres institucions des de fa molts anys per a l'organització conjunta de programes d'interès dins el camp de la formació d'empresaris i emprenedors a Algèria.

El programa està dirigit pel catedràtic en Economia aplicada i director del Màster en Negocis Internacionals a la UPF Barcelona School of Management, Carles Murillo, i el profesor del Master en Comerç Internacional, José Luis Aznar, i s'impartirà de maig de 2015 a març 2016. A més, els participants realitzaran una visita a Barcelona a fi de proporcionar als participants una visió general del teixit empresarial català i una experiència practica sobre les oportunitats de negoci a Espanya i Europa. La visita combinarà sessions presencials amb visites a empreses i institucions representatives del teixit econòmic de Catalunya, Espanya i l’Unió Europea.

Alumnes del curs que s'inicia aquest mes de maig a l'Alger.