Cristòfol Rovira rep el Premi del Consell Social en l’àmbit de la Qualitat en la Docència

Cristòfol Rovira, professor del Departament de Comunicació de la UPF, ha obtingut el Premi del Consell Social de la UPF 2012 en l'àmbit de la Qualitat en la Docència, que reconeix la seva labor com a director del Màster interuniversitari de Gestió de Continguts Digitals. La finalitat d'aquest premi és reconèixer i incentivar l'excel·lència en la funció docent i promoure la innovació com a factor determinant de la valoració de qualitat.

El lliurament dels premis del Consell Social va tenir lloc el passat 17 de setembre en el marc de l'acte d'inauguració del curs del sistema universitari català.

Cristòfol Rovira dirigeix el Màster en Cercadors: Màrqueting i Posicionament (online) i el Màster universitari en Documentació Digital (online) de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra.