Creació del Club d'Antics Alumnes del Màster en Musicoterapia

El dijous 9 de desembre es va celebrar la presentació del Club d'Antics Alumnes del Màster en Musicoteràpia en el marc de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Es va oferir la conferència ?Situació de la Musicoteràpia a Catalunya i a Espanya? a càrrec de la Dra. Serafina Poch, musicoterapeuta, RMT (American Music Therapy Association), fundadora i ex presidenta de l'Associació Catalana de Musicoteràpia (ACMT) i de l'Associació Espanyola de Musicoteràpia (AEMT).

El club naix com una iniciativa d'antics participants del programa i amb la voluntat d'anar incorporant alumnes de futures promocions. El seu objectiu és promoure la importància de la musicoteràpia en contextos tals com l'educació, la sanitat i la psicologia mitjançant conferències i actes que s'organitzaran al llarg de l'any.