Oberta la convocatòria 2014 del premi UPFEmprèn

La UPF ha convocat la 7a. edició del premi UPFEmprèn a la Iniciativa i a la Capacitat Empresarial, creat pel Consell Social de la UPF i la Fundació Banc Sabadell, per incentivar la cultura emprenedora entre els joves universitaris i reforçar els vincles entre la innovació universitària i el teixit social i productiu Logo del premi.

El guardó, de periodicitat anual, s'adreça als estudiants, graduats i postgraduats de la UPF que s'estiguin plantejant desenvolupar un projecte d'empresa o idea de negoci. El 12 de setembre és la data límit per a inscriure's a la convocatòria, que està dotada amb 20.000 euros.

Els projectes a concurs, individuals o col·lectius, poden tenir caràcter unidisciplinar o pluridisciplinar, i es poden centrar en qualsevol dels àmbits acadèmics de la UPF (ciències socials i humanitats, ciències de la salut i de la vida, comunicació i tecnologies de la informació o disseny i arquitectura).

Els projectes que han obtingut aquest premi en les sis edicions celebrades fins ara s'han centrat en els temes següents: una idea de negoci per fer més accessible el servei de reproducció assistida a les poblacions allunyades dels grans nuclis urbans (2008), un projecte sobre assessorament genètic (2009), una editorial de llibres per aprendre xinès (2010), un portal per a l'esport individual (2011), un lector de textos per a persones amb deficiències visuals (2012) i una aplicació de tasques geolocalitzades (2013).