CONVOCATÒRIA BEQUES DEL CONSEJO ASESOR DE ARGENTINA PER CURSAR ELS PROGRAMES MBA DE LA UNIVERSITAT POMPEU FABRA

El Consejo Asesor de Argentina convoca 2 beques per cursar els programes MBA full time i MBA part time de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Les beques consisteixen en el finançament del 60% del programa amb inici al 2007 i del bitllet d\'anada i tornada de Buenos Aires (Argentina) a Barcelona (Espanya).

Els candidats podran optar a l\'MBA full time, programa de 15 mesos de durada, realitzat íntegrament en anglès i de dedicació total (de dilluns a divendres tot el dia), o a l\'MBA part time, programa de 15 mesos, realitzat íntegrament en castellà, amb un horari a temps parcial (dilluns i divendres tarda, dissabtes matí).

Podran aplicar a la beca els titulats universitaris de nacionalitat i residència argentina. Els sol·licitants a la beca hauran de complir els requisits d\'admissió al programa elegit i enviar la documentació indicada segons el programa.

La data límit de presentació de les candidatures és el 14 de març del 2007.

Amb el patrocini de Fundación YPF i PriceWaterhouseCoopers.