Conveni de col·laboració amb l'Associació de Mestres Rosa Sensat

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra juntament amb l\' Associació de Mestres Rosa Sensat han signat avui un conveni de col·laboració per iniciar la primera edició del Màster en Gestió Pública de l\'Educació.

El programa, en el què col·labora la Universitat de Florència, està previst pel mes d\'octubre i finalitzarà el desembre del 2009. El màster donarà resposta formativa als canvis en la planificació educativa que comporta el nou projecte de llei d\'educació de Catalunya. El curs combinarà una intensa formació en models pedagògics amb el desenvolupament d\'habilitats de gestió en entorns educatius, tenint en compte la necessitat de les administracions de comptar amb un personal capaç de gestionar els serveis educatius.

Un cop més, l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ofereix una formació especialitzada i adaptada a les necessitats de la societat actual. El màster es dirigeix al personal de les administracions públiques i a les entitats educatives amb responsabilitats en les polítiques d\'educació, així com a graduats universitaris amb interès en una sortida professional en aquest camp.

El Director General de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, Pau Verrié, i la Presidenta de l\'Associació de Mestres Rosa Sensat, Irene Balaguer, han signat el conveni. A l\'acte hi ha assistit també David Sancho, director del màster i Assumpta Baig, responsable de Formació de l\'Assocació.