Conveni de col·laboració amb el Grupo Clarín

Amb la signatura del conveni el passat 30 d?abril, Josep Joan Moreso, rector de la UPF, Martín G. Etchevers, gerent de comunicacions externes del Grupo Clarín i Carlos de Elía, gerent de notícies d\'Arte Radiotelevisió Argentina, S.A., es posa de manifest la voluntat del Grupo Clarín i la UPF de col?laborar en la organització d\'activitats conjuntes en l\'àmbit de la comunicació, i de manera específica en la posada en marxa a Argentina del Programa de postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Mediambiental, que imparteix l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

L\'acte de signatura de l\'acord va tenir lloc al Rectorat de la UPF en presència de Pau Verrié, director general de l\'IDEC, i del director del programa, Vladimir de Semir (a la fotografia i d\'esquerra a dreta: C. de Elía, M. Etchevers i JJ. Moreso).

A partir del proper mes de juny, tindrà lloc a Buenos Aires la primera edició especial per Argentina del Programa de postgrau en Comunicación Científica, Mèdica i Mediambiental de l\'IDEC, coorganitzat a Argentina per la Fundación Instituto Leloir, el Grupo Clarín ?a través de Todo Noticias?, i la UPF a través de l\'Observatori de Comunicació Científica (OCC) i l\'Institut d\'Educació Contínua (IDEC).

El programa compta amb la col?laboració de la Fundación Carolina de Argentina, la Fundación Noble (Grupo Clarín), Novartis Argentina i el suport del Ministeri argentí de Ciència, Tecnologia i Innovació Productiva. Per a la primera edició d\'aquest nou postgrau hi ha previstes 30 places, i gràcies a la col?laboració de la Fundació Carolina d\'Argentina i Novartis Argentina permetran oferir bonificacions de fins al 50 % en l\'import del curs.

Vladimir de Semir, periodista, professor del Departament de Periodisme i Comunicació Audiovisual i director de l\'OCC de la UPF, dirigeix el postgrau amb l\'objectiu del qual és donar a conèixer els factors clau que intervenen en el procés de comunicació de coneixements científics i tecnològics. Està orientat també al desenvolupament de les habilitats i eines de treball necessàries en els camps habituals d\'aquesta pràctica professional.

El passat 12 de març, va tenir lloc a la delegació de l\'IDEC-UPF a Buenos Aires la signatura de l\'acord de col?laboració amb la Fundació Carolina per a la realització del postgrau i, el 15 d\'abril, al mateix lloc, la signatura dels corresponents convenis entre la Fundació Instituto Leloir i Novartis.