Consell de direcció de la Barcelona School of Management

El passat 19 de juliol es va constituir el Consell de Direcció de la Barcelona School of Management. Amb l'impuls de la BSM, la UPF crearà la primera school of management d'una universitat pública a Catalunya, amb l'objectiu d'estrènyer els lligams empresarials i, alhora, oferir una formació rigorosa aprofitant la capacitat demostrada de recerca de la UPF, com ho fan les millors escoles de negoci d'arreu del món. El Consell de Direcció està format per dos representants del Consell de Govern de la UPF, quatre membres del Departament d'Economia i Empresa i sis representants de l'IDEC, cinc dels quals són d'empreses: Josep Joan Moreso (UPF), Jaume Casals (UPF), José Garcia Montalvo, Albert Carreras, Robin Hogarth, i Daniel Serra (Departament d'Economia i Empresa), Xavier Carbonell (Cambra de Comerç), Xavier Segura (Caixa Catalunya), Jordi Arqués (Cuatrecasas, Gonçalves Pereira), Felisa Martín (Enagás), Alejandro Miquel (Garrigues) i Carme Martinell (IDEC). El Consell de Direcció serà l'òrgan de direcció de la BSM que ha de fer el seu llançament el proper curs 2011-2012.