Conferència 'O comuniques o no existeixes!' per Joan Francesc Cánovas

El passat 9 de juliol Joan Francesc Cánovas, professor de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i director del Màster en Direcció de Comunicació i del Programa de postgrau de Comunicació Estratègica Digital de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra va oferir la conferència O comuniques o no existeixes! dirigida a estudiants de l’IDEC i a professionals del sector.

La conferència va abordar la importància de la comunicació en l'actualitat. Segons Cánovas, la comunicació ha passat a tenir un rol executiu al mateix nivell que el de la resta de departaments. Per això, afirma que “no podem entendre una organització sense comunicació. Aquesta s'ha convertit en alguna cosa tan important com la producció, la innovació o la comercialització”

Cánovas és periodista i consultor especialitzat en comunicació de crisi i formació de portaveus.

Podeu veure el transcurs de la conferència en el següent vídeo: