La EFMD escull Barcelona i la UPF per celebrar la trobada internacional d'educació executiva al 2015

Barcelona i concretament l'escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra, la UPF Barcelona School of Management, serà la seu de la conferència EFMD de Desenvolupament Executiu en 2015. La European Foundation for Management Development (EFMD) és una organització internacional líder d'escoles de negocis i empreses que compta amb 830 membres de 82 països, dirigeix els sistemes d'acreditació EQUIS i EPAS i és una referència clau per al sector de desenvolupament executiu i les escoles de negocis.

L'anunci s’ha fet aquest mes d'octubre a la Universitat de St Gallen, a Suïssa, on se celebra la trobada anual de l'EFMD, amb més 100 participants entre professionals del sector del Desenvolupament Executiu i les escoles de negocis. Durant tres dies, participen en conferències i debats per tal de reflexionar i discutir sobre els reptes actuals i futurs dels negocis, l'economia en general i el sector del Desenvolupament Directiu. Entre els participants es troben, a més de la UPF Barcelona School of Management, la London Business School; Queen's School of Business; Victoria University of Wellington; Swiss Reinsurance; Vlerick Business School; Mannaz; Amcor; Saïd Business School, University of Oxford; Duke Corporate Education and HKUST Hong Kong University of Science and Technology, entre d'altres. "És un punt de trobada entre les grans empreses i les escoles de negocis per debatre sobre temes com models de lideratge, desenvolupament del talent, innovació, formació organitzacional o excel·lència operacional. En definitiva es tracta de reflexionar i intercanviar experiències al voltant de l'educació corporativa per conèixer les tendències i definir nous models docents que ens permetin formar i preparar els directius del demà ', explica Daniel Serra de la Figuera, degà de la UPF Barcelona School of Management.

Serra ha agraït a l'EFMD la confiança dipositada a la UPF com a seu oficial de la propera trobada internacional. 'Per a nosaltres és un reconeixement i tot un plaer poder acollir aquesta trobada a Barcelona, que servirà també perquè coneguin i es visualitzi l'alt nivell formatiu de la nostra ciutat'.