Conferència de Carles Murillo a Argentina “Deporte: valores, espectáculo y gestión empresarial”

La sala de premsa de l’estadi del Club Atlético Boca Juniors (CABJ), del barri porteny de La Boca, va ser l’escenari de la conferència del doctor Carles Murillo Fort “Esport: valors, espectacle i gestió empresarial”, organitzada ahir per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) amb la col·laboració de la Cambra Espanyola de Comerç de la República Argentina (CECRA) i Boca Juniors.

Davant un públic molt nombrós, van participar a l’acte el representant de la Barcelona School of Management – UPF a l’Argentina, Daniel Vitali; Lucas Labbad, gerent general de Boca; Jorge Raffo, responsable del futbol infantojuvenil del Club, i el doctor Javier Medi, directiu i actual assessor jurídic del president del Club.

Cal destacar la participació a la conferència de representants del món acadèmic i d’empreses i institucions vinculades a l’esport de la República Argentina, a qui es va convidar, en finalitzar l’acte, a compartir una copa d’honor.